en lista till

Jag va tvungen, har skittråkigt på bilden.

Värsta känslan?
jag vet inte.. men typ oro.
Bästa känslan? bästa känslan är som mest när man är kär, åh jag älskar det!
Din första tanke när du vaknar? vart är jag ? / vad är klockan ?
Vilken ringsignal har du? classic phone / ljudlös
Har du någonsin varit kär? ja, just nu faktiskt
Vad har du på väggarna i ditt sovrum? tavlor och speglar
Vad har du under sängen? ingenting, förutom damm när jag inte har dammsugit på länge ^^
Ser på? greys anatomy, ensam mamma söker, sex and the city mm.
Lyssnar på? ojoj, ja du.. allt möjligt faktiskt !
Skriv nått smart! jag är inte smart, tyvärr.
Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem? min farfar som jag aldrig träffat.
Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS? haha, det va från basse.. och det är värsta boken.
Vad vill du bli när du blir stor? New York-bo, försörjer mig på dansen och va lyckligt kär
Hur skulle dina vänner beskriva dig? Glad, sprallig, alltid positiv, snäll och omtänksam ? det är det jag iaf för höra av dom flesta.. om jag har fel mina vänner, så kommentera det så lägger jag in det :)
Vilket är ditt lyckligaste ögonblick? när jag fick reda på att jag skulle bli gudmor til Mina
Vad skulle du vilja vara världsmästare i? Kyssa, eller att dansa.. fan tänk å vara världsmästare på att kyssas ?
Vilken kroppsdel klarar du dig utan? om det försvinner nån del på min kropp, så kommer jag inte vara samma person
Vilken superhjältekraft vill du ha? osynlig, lätt!
Vad är du beroende av? familjen, mina vänner, älskling, mobilen, datorn.. & farmor!
Vad skulle du ta med dig till en öde ö? jag skulle ta med min mamma, för om jag dör där.. vill jag vara med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0