favvodag!



men usch,vad gör jag uppe såhär sent ? jo för att jag är halvt ledig imorn, eller ja.. vi kunde jobba hemma istället å det känner jag att jag vill. för både jag å mandis ska plugga samma sak å dels är mami på jobbet tidigt imorn, så jag tänkte hjälpa min kära lillasyster lite granna.

fan asså, den här dagen har allt bra hänt.. eller asså. först snöar det, sen träffar jag å myser med älskling och sen prat med mami å så om allt möjligt, ja allt har varit bra. faktiskt!

den här kvällen har jag å älskling kollat på serier.. först lite satc, sen på Greys Anatomy och sen på Dirty Sexy Money, alla tre helt utmärkta serier! sen följde jag älskling till bussen som jag egentligen inte ville.. för det va ju värsta chansen att han kunde sovit här ? men han va tvungen att åka hem å knarka sina piller .. å det komiska som hände när vi gick till bussen, va att mami körde förbi å råååååtutade på oss och sen kom tillbaka typ fem min senare och skulle hämta upp mig. för hans buss precis skulle komma, så lyx för mig lixom.

ja imorn då.. plugga lite lätt med Manda, å sen träffa älskling. å sen om jag hinner kanske jag ska träffa Victor, för B har typ match sen imornkväll så vi kan ändå inte umgås hela kvällen. och sen dels det, så har jag dans 19.15-20.15 också.

nä men nu ska lill sova, nattinatti. ääääääääääääääälska

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0