söndag

Men usch va dålig jag är på att uppdatera. men jag får skylla på att jag har mycket å göra nu för tiden.

kom hem för typ en & en halvtimme och Sarah klagade på att jag uppdaterade dåligt (a), ja jag vet att det är andra också som tjatar på att jag borde uppdatera , men som sagt.. har inte orkat göra det.

Ja juste, jag kom hem ju hem från stan och då jag hade varit å fikat på EH med Alice, Gustaf å en kille som hette Alex. Jag å Alice fick gustaf att gilla chai latte å sen fick jag träffa Gustaf som jag inte gjort på riktigt, på riktigt länge.

i onsdags så gick jag i skolan till 3, förbi högdalen en liten stund å träffa älsk och sen åkte jag till dansen. hem sen å plugga järnet.

provet i torsdags gick väl sädår, eller iaf bättre än väntat faktiskt. i torsdags, åkte jag in till fridhemsplan och sen kollade lite på hur det blivande (?) gymnasiet för mig, låg. och jag är väldigt nöjd, nära till västermalsgallerian å allt. drog mig sedan söderut å förbi H sjöstad och dansade i en timme och sen hem.

fredagen bestod ju av en heldag på gymnasiemässan och sen åkte jag med alice och klippte oss på östermalstorg, bara toppning av håret men ja iaf. åkte hem på direkten och sen stack jag och åt en snabbis hos farmor och sen mötte jag upp Dea. åkte sen å bytte hennes jacka och sen va vi tvungna att åka till skarpnäck och möta upp camilla och sandra.

ja den kvällen kommer förmodlingen bli oförglömlig, förenad med storis !

lördagen va ju secret, även fast alla vet ju om vad som hände. ja men iaf, det var min å älsklings 2 månaders dag, så gulligt! men myste med honom hela dagen å sen natten, tack för att du finns baby !

å så dagen, vaknade upp brevid B och åt lite frukost med honom. tog bussen hem och hann knappt fixa om mig tills det var dax för att dra mig till norra sköndal för att möta Alice å åka till Tyresö och Mandas match, eller manda spelade iaf. de vann, solklart!

förbi donken lite snabbt och sen hem å prata lite om allt å inget för att sen dra oss in till stan för att träffa gustaf.

kom nyss hem från att ha varit på ica å handlat lite B&J-glass å så, mums!

Kolla mina läppar, gud va rosa de ser ut. även fast jag inte använde nåt på dom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0