måndag

blää, nu är det måndag igen, å ny vecka. sitter här i köket och jag börjar om en halvtimme, ska strax röra mig mot badrummet och tandborsten.

i lördags så åkte vi sen och kollade på mandas match i gustavsberg, åkte sedan hem för att för min del vänta in älskling. myste och pratade med honom tills vi kom på att vi skulle nörda satc ett litet tag.

igår tog B 12.13 bussen hem och jag sprang raka vägen hem sen och klädde på mig, samt åt lite frukost och sen drog mig in till medis och götgatsbacken där jag mötte upp min kära farmor. gick en promenad därifrån till nk, genom the old city för att möta upp familjen backteman. ställde oss sedan i kön till att få prata lite med NK-tomten för Estrids skull och sen blev det fika.

jag åkte hem vid halv fyra och blev påkommen påväg hem av Tim, prata en massa med honom för att sen kila upp och hjälpa mami med det sista innan Agnes och Peter kom hit med sina ungar på 5 år & 11 månader.

ja, dom åkte hem vid åtta så då blev det tv & ensam mamma söker, och därefter det blev det sängen och satc.

nu idag ska jag va i skolan till typ 14.00/15.00 , hem och sen fika med Raul, och maybe later träffa storis (?)

ha en bra dag, kyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0