onsdag

hejhopp, ska bara skriva lite snabbt.. för min kära farmor ringde och frågade om inte jag ville äta med dom, och självklart ville jag det

så nu ska jag dit & sen direkt till kulturama, & sen troligtvist möta upp basse på gullmars.. om inte han tar bussen direkt hit eller ifall jag tar tbanan till honom och vi är där istället. ja, det återstår att se..

men somsagt idag har jag varit i skolan tills för typ en timme sen, haft dharana hela dan som vanligt på onsdagar, börjar bli lite halvtrååk.. men jajaj.

imorn är det upp tidigt. tbanan med klassen mot hötorget går 08.08 imorn... så jag & manda måste pallra oss upp väldigt mycket tidigare än vanligt.

aja, önska oss lycka till!

nu ska jag kila , hörs maybe senare ikväll före nåt satc avsnitt eller nåt. kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0