opsi

ojoj, nu har jag inte bloggat på nästan en vecka..

nä men nu ska jag skärpa på, sitter och pumpar aguilera låtar och mår ganska bra.

sen jag skrev senast har jag varit på värsta brakfesten i torsdags med först moa &klara, och sen bjöd jag dit lini, och fan va kul det! måste göras om, ber er fan :)

fredagen stack jag och manda in till stan och fixade lite grejer, samt mötte upp mami & gick till strinbergskliniken och fick en varsin ansiktsbehandling. efter det, typ halv sju så skjutsade mami mig till basse, va där till nio och åkte sen hem och bara va hemma, skönt faktiskt.

lördagen , kommer jag fan inte ihåg vad jag gjorde på dagen.. men jag gjorde nåt iaf, men på kvällen så åkte jag till bagis och umgicks lite med ida å co.

söndagen blev det solarium och bio med mini, skitamysigt verkligen! södersol & mamma mia på biopalatset söder. men tog det lugnt senare på kvällen.

igår så gick jag i skolan med idrott som sista lektion och sen direkt efter tog jag lillsis i handen och gick till gmormor å åt, och sen pluggade lite & sen kom älsk. myste med honom tills han skulle åka hem typ tjugo över tio.

& idag, så va vi på nån utställning i gamla stan och sen hade vi slöjd själva med myspys med ljus å grejer. och nu ikväll hade jag yoga och fick andas ut lite, kom hem runt halv tio..

nu ska lilla dea kolla på satc och sen sova, nattiiiii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0