Sunday


Mahah, storis bad mig göra det är. like the old times

igår, fan va det blev kul tillslut iaf. från skarpnäck, till bromma - vällingby, till tyresö & sen gullmars och sen hem. med lini & sen den kortaste stunden jag träffade älsk på skulle jag säga och det jag kommer ihåg. men pussar fick jag och träffa adam & david blev det också.

Nu idag vaknade jag av att mami å dom kom hem, gick upp och satte mig för att plugga. det gick jättebra tills pappa ringde farmor och kollade när vi skulle dit och det bara var en kvart kvar. jag fick paniiiiiik. hinna sminka mig, klä på mig vettiga kläder och sen springa dit på en hel kvart. men ja jag klarade det bra, blev mina chinos från bik&bok och min ljusrosa älskade tröja från H&M.

och nu sitter jag här och kollar på sista tjugo minuterna på filmen Hemma bäst med Sarah Jessica Parker som spelar en av de två huvudpersonerna i filmen, hon gör allt så mycket bättre (SATC!!)

nu ska jag kolla vidare så hörs vi senare, kyssar.. på dig mitt älsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0