svenska lektion

Sitter än en gång i skolan och uppdaterar, svenska läraren sitter och harutvecklingsamtal så min engelska lärare släppte in mig i datasalen för att skriva på en filmrecension av filmen Livet är underbart som vi precis blev klara med att se.

när jag slutar vid tre så ska jag springa bort till horisontvägen och möta upp min älskling för att umgås med honom den knappa timme innan jag är tvungen att åka till gullmars och sen ner till dansen.

men sen efter dansen , så ska ska jag in till stan och möta upp Alice för att åka till fridheimsplan och gå bort till St:Eriksgymnasium. det ska bli jättekul!

nu ska jag in till klassrummet och få tillbaka en novell som vi skrev förra veckan..

ciao bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0