torsdag

det gick hyffsat bra, jag tänker inte berätta om det här i bloggen. för det angår bara mina närmaste..

bromark är påväg hit bara för att hämta mig och sedan åka hem till honom och sen ska han å jag sola. och förmodligen hinner då klockan rinna iväg så vi kan möta upp storis i slussen för att umgås en stund med henne. för att sen ska jag till kulturama och ner på dans.

så min helg kommer iaf se ut såhär än så länge:

fredag: slutar 13.40, då jag ska hem å hämta en massa godis å grejer så jag kan åka till linda och dom å hjälpa till, för att sen vara ensam med barnen där hos backteman's.

lördag: har jag lovat att fika med Gustaf, och deffinitivt träffa min älskling. och för att sen kanske parta lite på lördagskvällen ?

Söndagen: slappardagen nr. 1 , men ska dra mig till farsta och hem till Alice för att få vara med på glöggsöndag med deras familj å vänner, mysigt värre. då det också är första Advent, fan va tiden går fort ..

nä men nu måste jag rusa, puuuuussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0