torsdagen

ledig idag, åh gud va skönt det va. började plugga lite med manda imorse men hann inte så långt för va tvungen att möta upp älsk på gullmars, eller snarare att jag skulle hoppa på hans tbana in till stan. åt lite på BK och sen myste med honom. kom hem till typ kvart i fem då jag åt pyttelite och hjälpte mamma att välja kläder till firmafesten hon skulle på. hon gick hemifrån nöjd, och kom inrusaden typ vid kvart i elva helnöjd och sprallig som vanligt.

dansen va great och rolig. men hade önskat att det snöade like yesterday när vi kom ut från kulturama.

har jobbat på utkastet med manda lite då å då ikväll, och nu är jag klar. jag är nöjd faktiskt (för en gångs skull)

nä men nu ska jag kolla på ett satc avsnitt och sen sova direkt. nattiiiiii

jag älskar dig sebastian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0