mobil-lista (:

Har du pussat nummer 2? haha, ne jag har inte pussar "adam" ..
Vad har du för relation med nummer 20? "basse<3", ja han råkar vara min pojkvän..
När ska du träffa nummer 30? stor"dea",  jag vet inte. när vill du ?
Är nummer 18 söt? "Antonia", jag har bara träffat henne en gång. å då va hon söt.
Vad var ditt första intryck av nummer 13? "Anders" = lång å snygg x)
Gillar du nummer 14? hhaha, det är mig själv, å jaaa jag gillar mig!
Har du träffat nummer 3 den senaste månaden? "Adamtyresö" , ja det har jag gjort!
När ska du träffa nummer 25 nästa gång? ingen aning när jag ska träffa "Cecce"..
Har du gått på bio med nummer 4? nejp, jag har inte gått på bio med "agnes"
Skulle du kunna gå ut med nummer 35? "Elin Ek", haha .. det skulle jag säkert.
Vad pratar du och nummer 5 oftast om? "Ahlvin", jadu ? allt möjligt faktiskt
Skulle du kunna ge nummer 8 en kram? självklart skulle jag kunna ge "Alexi" en kram!
Vad har du och nummer 24 för relation? "Carro" , ja vi hade bättre kontakt förut..
Vad skulle du vilja göra med nummer 26? "Cessie", spendera mitt liv med henne
Vad är det bästa med nummer 9? "Alice" min vän, HELA hon är bääääst!
Brukar du och nummer 16 träffas? ja, då jag bodde där hos "Anneli"/tobias
Vad tycker du om nummer 40? hhhahahah, nejnej.. "Erik" är störd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0