make me a list babe

Har pms och mår sjukt dåligt just nu. så vi hörs imorn, men ska driva tiden lite med en lista, om inte två ?

Jag kommer från: född i sverige men är halv norsk
Jag heter: Andrea
När fyller du år? 30 mars
Tycker du om någon just nu? jadu, jag älskar honom ^^
Om sex månader: har jag hunnit fylla 16 år och haft sex månader med *
Jag samlar på: kyssar
Gröna eller röda äppeln: röda vafan ?
Vem ringer du när du är arg/ledsen? mami, hon är den jag litar allra mest på just nu!
Gillar du golf? haha, nej verkligen inte. tråkig sport!
Vilken tid gick du upp idag? för sent, 09.02
Har du sovit i din egna säng inatt? ja, tråkigt nog..
Har du sovit ensam inatt? japp, ännu tristare. vill ju jämt ha sällskap
Har du strumpor på dig nu? nej, barfota is the shiiiet!
Hur svarar du i telefon? hej det är dea/andrea eller bara andrea
Vad ska du göra ikväll? kolla på satc, å sen sova.. fast först -  tröst äta+satc = halvlycklig dea
Vad ska du göra imorgon? skola, simning, utvecklingssamtal och sen yoga
Var vill du bo när du blir stor? ojoj, New York först och sen i nåt svenne hus med baby
Är det okej att gråta? varför skulle det itne vara okej ? har lixom tårar i ögonen just nu, tråkigt nog..
När grät du senast? tio minuter sen ?
Vilken årstid tycker du bäst om? sen vår/tidig sommar & sommaren!
Laddar du ner musik och film från internet? ja, eller det händer lite då & då.
Skulle du göra om du vann en miljon? det får du fråga om då, wish me luck!
Bär du glasögon eller linser? nej.. men har det i släkten så skulle inte förvåna mig om jag behöver det.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? verkligen inte HM's kläder skulle jag kunna leva på!
Har du piercing? japp, två
Har du tatuering? nej, eller inte än kanske jag ska säga ?
Vill du gifta dig? OM jag vill ! blie säkert i Empire State building eller nåt najsigt ovanligt.
Vill du ha barn? ja jag vill ha en liten minidea
Solar du ofta? nja, men vill mera. me <3 solarium
Är du bra på att laga mat? haha, självklart !
Gillar du att dansa? jag älskar att dansa, lever för det!
Hur vig är du? haha, ja det beror på. mitt i en termin är jag ganska vig.
Vilken är din favoritglass? ben&jerrys såklart
Tror du på ett liv efter döden? japp
Bor dina föräldrar tillsammans? ja det gör dom
Är du morgon eller kvällsmänniska? kvällis
Vilken ögonfärg har du? brungröna
Vilka hårfärger har du haft? blond, röd typ, svart och brunett.
Har du någon gång gråtit dig till sömns? oj, jadu.. det är inte få gånger.
Är du beroende av något?  haha, inge droger. eller kärlek, vad räknas det som ?
Senaste låt du hörde? superhuman
Brukar du bädda sängen? njää, inte speciellt ofta.
har du kysst någon den sista veckan? men självklart, älskii
Vem kramade du senast? Mami inatt
Var du glad igår? igår.. jadå.
Sminkar du dig? klart jag gör
Känner du dig värdelös? lite så, just nu iaf.

ja nu när vi ändå är igång. så kööör vi !

Stjärntecken? klockren vädur!
Vilken månad fyller du? MARS
Datum? 30onde
Vilket år är du född? 1993
Vad heter du? Andrea Linn Modesty
Favoritfärg? rosa
Hårfärg? ljusbrunt
Är du tsm med någon? ja det är jag, älsk
Vad har du gjort idag? skola och sen jobbat på min power point presentation
Vad ska du göra i morgon? skola & sen yoga
Har du några syskon? ja en lillasyster, som förövrigt är helt störd!
Hur länge sov du inatt? inte alls så mycket som jag behöver
Röker du? nej
Snusar? verkligen inte
Har du msn? vem har inte ?
Hur många kontakter har du? tillräckligt
Känner du alla där? njää
Vem va den senaste du pratade med på msn? älskling, just nu ^^
Är du medlem på någon comunity sida? oj ja många
Isf vilka? fjortis'playahead är en av dom iaf
Har du ÄKTA kompisar? ja, men få.
Är du mobbad? det skulle jag absolut inte påstå
Vad brukar du göra på dagarna? gå i skolan
Har du haft många killar? är inne i mitt tredje seriösa förhållande
har du varit otrogen? nej, och kommer aldrig vara
Ångrar du det? -
Är du singel? nej jag är inte singel
Ett ord du säger ofta? haha (?)
Varför svarar du på alla frågor? tidsfördrift
Vad ska du göra nu? gå och borsta tänderna och sen kolla på SATC
Hatar du någon? det va och ta i..
Vilka? nämner inga namn
Vad är klockan nu? 22:29
När ska du sova? innan 00.00 så jag iaf får min skönhetssömn idag istället
Saknar du någon nu? klart jag gör
Vem? Aliiiiice & sen mitt älsk
Ångrar du något du sagt eller gjort? klart jag har.. men vafan ? sagt är sagt & gjort är gjort ...
Om det gick skulle du vrida tillbaka tiden då? ja då skulle jag fixa iordning allt

natti, nu ska dea kolla på sex and the city , pussssssssar


Kommentarer
Postat av: andrea

två piercingar? vart? :o

2008-11-11 @ 19:56:26
URL: http://amaxim.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0