blääää

ojoj, gud va dåliga uppdateringar det blir nu för tiden..

menmen, älsk va hos mig i onsdags och hade det mys.

torsdag - åkte hela klassen till Zita, en biograf på Birger Jarlsgatan. Såg en hemsk film om en man som överlevde andra världskriget och ett/flera konservationsläger. Ja, senare efter när vi kom tillbaka till skolan blev det att sitta och skriv en jävla novell om första världskriget och jag valde och skriva om en 21:årig soldat som låg i skyttegravarna och krigade. Efter det var det bara att sticka hem och äta med Estrid, Farmor & Mina. Och på kvällen blev det dans och sen hem direkt.

fredagen - bestod av att va i skolan tills vi slutade 13.40 och sen bar det iväg hemmåt, åkte sen å mötte basse i högdalen och pussade lite på honom. därifrån tog jag tbanan till t-centralen till alice och umgicks med henne tills farmor ringde från linda och ville bjuda mig på mat. Så jag åkte direkt dit, spelade barba-spelet med Estrid och gosade med Mina. Älsklingen smsade efter ett tag, å ville ha sällskap under natten av mig. Så jag begav mig hemmåt, hämtade lite grejer och så skjutsade mami mig dit.

lördag - vaknar brevid mitt älsk, och gjorde mig iordning och sen åkte hem. Och nu har jag hunnit hjälpa papi med maten och bara tagit det lugnt. ikväll vill jag försöka gå ut iaf! Aja, ska jaga nåt kul. hörs laaater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0