saturday

ojoj, två dagar sen jag uppdaterade sist. förlåt! men det har hänt en massa..

B sov hos mig tors-fre och åkte sedan hem samtidigt som jag gick till skolan igårmorse. gick i skolan till typ 10.50 då vi fick sluta för att lärarna i min skola är sjuka hela bunten. men va kvar å övade på Rihanna- Cry som vi ska spela upp på musiken om typ två veckor, ja vi får se hur det kommer gå (6)

men igår så åkte jag ner till kulturama också för att kolla om mina skor kommit tillbaka, (de blev snodda igår när jag va på dansen.. :/) men såklart så fanns dom inte där.

åkte sen direkt till gamla stan och mötte upp farmor, Linda, Estrid, Mina, Jessica och Ann-Marie som kom från stureplan å kungsan. Vi satte oss i nån restaurang/bar i gamla stan där de över 18 tog en drink medan jag & Estrid fick ett varsitt glas ramlösa. Tog 2an hem till backteman's och där spenderade jag resten av kvällen och denna fina lördagmorgon också. Linda å co tog en drink till där hemma och sen åkte dom, jag å Estrid kollade på idol och fredag hela veckan med stor som kom där runt nio och höll mig sällskap, mysigt! Bromark som nästan bor granne med kusinerna kom förbi å höll oss tjejer sällskap och sen följde med dea till odenplan för att hon skulle vidare nånstans.

Jag slog genast på SATC-filmen när mina små söta vänner hade gott och myste med halva den skulle jag tro. somnade sen och vaknade av att Mina skrek. sprang upp och gjorde välling och sen matade henne för att sen bära över henne till stora sängen och sen smyga in till Estrid och min madrass som låg nedanför hennes säng.

vaknade av att estrid lekte med mitt hår och sa "Gooooomorron Dea :) ", så jävla gullig! Myste sedan med massa böcker och pussel med Estrid.

nu sitter jag ock har ont i min kära rumpa, har suttit förlänge.. Men ska iaf börja laga ihop nåt just nu. hörs ikväll! kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0