tisdagen

vaknade i hyffsad tid idag iaf, efter ha varit sjukt arg & trött från igår. men allt har ordnat sig..

gick i skolan till 13.30, eller då hade skolskoldagen tagit slut, för då skulle vi till högdalen på tvåtimmarspasset som vi den här veckan hade idrott, och simning. åkte sedan hem och mami hade säkert stekt runt 30 pannkakor till oss.

jag åkte sen in till Victor för att hålla honom sällskap då familjen Bromark's lägenhet då hade visning. han satt på pizzerian när jag kom från tbanan i regnvädret och vi gick upp till upplandsgatan 69 där han bor, eller ska flytta ifrån rättare sagt. mötte upp hans mamma där och sen kom mäklaren precis. gick in och såg verkligen hur fin deras lägenhet är, usch asså! jag vill ju bo där :)

vid strax efter sju skyndade jag mig ner till tbanan och åkte till gullmars, tog tvärbanan och sen sprang jag bort till kulturama och yogan. kom hem vid tjugo i tio och satt och pratade med min kära lillasyster.

imorn blir det dans och sen råplugg med mamma, har ett viktigt SO-prov på torsdagmorgon.

sen på fredag så vet ju alla att det är gymnasiemässan, eller det är det tors-lördag, men vi ska gå på fredagen. så jag kommer få träffa Ludde som inte jag har gjort på väldigt länge, längtar!

och på lördag är det en väldigt speciell dag, ja ni får inte veta mer.. it's a secret!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stor älskar Lill



/You know who I am ;)

2008-11-13 @ 15:44:53
Postat av: dea

naw , klart jag vet vem du är :) detsamma idolen<3!

2008-11-13 @ 22:09:33
URL: http://ddea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0