5 oktober

Godmorgon, eller goddag ?

Idag vaknade jag typ runt tio, men låg i sängen till tio i elva. Gick ner och fick höra värsta storyn om igår från Stella och Manda. Har aldrig garvat så mycket åt en sån historia, fan helt sjuk.

Just nu är det möte i östra real's aula om språkresor, och varken jag eller Alice är där. Fast mamma och pappa sa att vi ändå skulle lösa sommarn 09 på ett annat sätt, som att typ jag skulle få vara praktikant på nåt svenskt ställe i New York ? Som typ på Face sthlm, för mamma känner nån chef där. Spännande verkligen! Även fast jag skulle behöva jobba lite nu och tjäna ihop pengar, jag älskar pengar!

Nä men nu ska jag kolla på SATC en snabbis, ska bli klar med säsong 3 idag hade jag tänkt mig. pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0