fördriver tiden ..

Jag får inte gå ut för mamma, och för den delen så orkar jag inte heller. Jag vill umgås med nån jag inte har umgåts med på ett tag, som tex.. Alice, Victor eller kanske B ? Men ja, Alice kan inte.. Bromark vet inte ens att jag har legat inne, och ja b vet jag inte vad han ska göra ikväll. Har inte haft nån kontakt med honom idag, fören typ alldeles nyss då jag inte har hunnit svara på de smset. Men, nu äter jag den här cp-penicilinet och efter, då fan! Jag dör snart i, ja jag vet inte vad.

Mamma ville ju inte åka till farsta (inte direkt oväntat) , men jag tror hon beställde en klänning som hon visade mig och som jag tyckte va jättefin. Hon hade någon rabatt på Ellos eller nån sån där och då ville hon passa på och kolla på klänning eller nåt fint tills Minas dop som jag skulle ha på mig.

Nä nu ska jag upp och städa rummet, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0