Fredag

Igår blev det skola och sen shopping med mami, strumpbyxor i alla möjliga slag & raggsockor, samt en ljusblå yogamatta till lilla mig. Och som pricket över i:et blev det sushi som middag. Åkte med henne hem och pluggade glosor, tills jag var tvungen att springa ner till tbanan och åka till dansen.

Direkt efter dansen gick jag hem till farmor, där Linda, Estrid och lilla Minisen va. Mina sov, men myste lite med Estrid så mig va det inge synd om. Hjälpte Linda med förberedelserna inför dopet som är imorn och så. Lite té-fika med hembakta vanilj bullar blev det också.

Idag fick vi sluta lite tidigare från matten, han tyckte vi nior inte behövde vara kvar för vi låg ungefär på samma tal och hans planering. Så nu har jag varit hemma i två timmar alldeles strax. Ska ringa min kära farmor och höra om hon behöver bakhjälp tills imorn. jag tror Bettan har hunnnit komma hit till sthlm eller så kommer hon ikväll, som göte-Selinarna gör.

nu ska jag prova outfit'en tills imorn, & sen ringa farmor. Kyss

å min älskling är tvungen att följa med ut på landet i helgen så honom kommer jag inte få träffa förens typ söndag, om kanske till å med måndag.. ja usch vi får se hur det blir! du ska iaf veta att jag saknar & älskar dig himlas mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0