I'm a list-lover!

Nu har jag kollat klart på hela säsong 3, eller asså det var typ en skiva kvar och jag hade sätt nått av avsnitten innan.

men tänkte slänga in den här listan här och svara på dom frågor. Juste, om ni har nåt ni undrar om mitt liv eller nåt så kommentera och fråga, jag svarar gärna.


KLÄDER
Skor:
Beror på väder, men annars dessa
Sneakers: sneakers å sneakers, men ett par som jag köpte i USA
Jeans: Just nu är det en av mina gina-jeans, men jag älskar mina miss sixty's
T-shirt: Med små skitungar på, hur gullig som helst.
Underkläder: beigefärgade spets bh'n och ett par sköna hotpants

ACCESSOARER
Väska: friis o company väska som jag köpte vintern 06.
Plånbok: Just nu använder jag Mandas Chanel
Solglasögon: Oh, i sommras va det ett par svart/bruna.
Klocka: använder inte, men skulle vilja ha nåt enkelt och snyggt!

BADRUM
Tandkräm: Colgate!
Tvål: ingen aning vilket märke, men den luktar gott ?
Parfym: lacoste
Medicin: nope
Vitamin: tar samma som manda, så det blir sports.
Huvudvärkstablett: Alendrin!!

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Ramlösa ofc
Vin: ysch!
Bröd: Äntligen
Glass: Ben&Jerry's Strawberry Cheescake

HEMMA
Säng: 120 cm från ikea.
Lakan: rött med gröna hjärtan på <3
Espressomaskin: Mamsi har, fast den används inte
Kylskåp: ingen aning, nåt vanligt märke ?

ÖVRIGT
Frisörsalong:
Vita, på nybrogatan
Bank: Swedbank
Mobiltelefon: Sony ericsson C902, 5.0 megapixel kamera.
Färdmedel: Kommunalt, om inte jag får skjuts nånstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0