Lilldea finns inte längre..

Jag vet inte hur jag känner mig nu inatt, jag är helt lycklig fast ändå helt förstörd. Fått reda på mycket idag, Men det jag ändå är gladast över, är att jag ska få bli gudmor. Mina ska döpas den 25 ocktober, och jag blev förfrågad nu lixom ? Jo men självklart ska jag ta emot det ansvaret att bli Mina's gudmor, men jag trodde verkligen aldrig att det skulle bli så. Hade nämnligen den frågan i huvudet tidigare idag, att vem som skulle få bli Mina's gudföräldrar. Och så fick jag svaret, svart på vitt.. Jag Andrea och Lasse, Pontus polare. Fan det ska bli skitkul, fast nervöst inför dopet. Måste ju stå längst fram med dom och sen kanske blir det så att jag läser upp en liten dikt eller vad det nu är, men iaf. läääääskigt!

Blandade känslor sa jag, och då är det allt från lycklig och kär till besviken och ledsen. För idag har det hänt en jävla massa, ska inte ta upp det här. Men dom som ska veta om det, vet redan om det.

Senare efter middagen med farmor och dom. Blev det tv & idol, sen ner springaden till konsum för att köpa lite B&J- glass till stackars Linda, ja den här kvällen kommer jag aldrig glömma.

Men imorn blir det träffa pojken och sen kanske träffa Ida eller Jack om nån av dom har lust. För jag måste seriöst ut och umgås, klarar inte av mer!

Nej men nu ska jag sova, kyssar på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0