mån(dagen)

Dagen har egentligen varit helt cp.. Jag har mått dåligt och frysit hela dagen. Gick hem lite tidigare och somnade ner bäddad i soffan av mamma, duschade en snabbis. Sen åkte jag till högdalen och till B, låg i hans säng och bara myste som han & jag kan. Kom hem för en halvtimme sen ungefär, och har hunnit ätit och pratat med manda, väntar på att mamma ska komma ner så jag ska bli sjuk/frisk- förklarad. Har ont i hela kroppen och fryser/blir varm varierande, åh jävla feber jävel! Imorn på eftermidagen/kvällen ska jag och Alice sola, och då måste jag vara frisk.

Nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på tv tills mami kommer ner, vill inte gå upp för där ligger Manda & Fredde och kollar på tv tror jag.

hörs sen, eller imorn som senast. pussar

Kommentarer
Postat av: Alice

"låg i hans säng och bara myste som han & jag kan", älskling fler kan myyysa!

2008-10-06 @ 21:26:37
Postat av: dea

hah, ja det är klart! Men jag och han myser på ett speciellt sätt (a)

2008-10-07 @ 20:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0