Moorning

Nu sitter jag hos Alice och ska strax göra iordning mig. Då jag tar med mig Alice hem till skarpnäck en snabbis och hämtar massa grejer& jag ska byta om å så.

igår åkte jag in själv å shoppade en del. & fika en snabbis med farmor min´, för att sen åka tbana hem och springa bort till ica och hämta ett paket från telenor, Jenni berlin. (mitt ex's mamma). I paketet ska min lilla ipod nano & en av mina bh'ar som mr berlin hade 'råkat' få med sig.. Men jag tvivlar på det asså.. paketet hade såklart inte kommit än, men ska hoppa av på vinggatan nu med alice och kolla om den har kommit då. & det hoppas jag, fan!

det jag fick hem från shoppingen var: En rosa liten tröja & en halsduk från H&M, ett par bb-kallingar, ett svart gina-linne till manda i (försenad)-namnsdagspresent & en present till min bästis som FYLLER år idag :D ! - Alla grattar honom på detta nummer: 0700137579 & hälsa från mig också :)

Senare igår stack jag sen till farmor & åt lite, och sen gick jag hem och städade rummet då basse skulle komma. Han kom vid sju & kollade på etttsatc-avsnitt med mig & sen låg vi bara å pratade. Påväg till bussen så ringer min älskling Alice, vi beslutar oss för att jag ska komma till farsta & hem till henne och sova här. Thomas, jag & Alice kollade på tv å så tills klockan blev typ halv två & sen somnade vi, ja.. jag & alice såklart. Thomas sprang hem till sig..

nä men nu ska jag gå & sminka mig och sen sticker vi tror jag, KYSSAR


Juste, om ni har nåt galet för er & vill ha med er iaf tre brudar.. så hör av er! För då kommer dea, alice & sophia :D



PS. Jag älskar dig Sebastian, bara så att du vet det! (a). DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0