night

Under Idol så ringer Alice och vill prata lite med mig, för hon satt ju på tbanan hem. men det jag tror hon ville prata om va hur det va med mig och så fick jag berätta sjukhus-storyn å så. Och så gullig som hon är, så ska hon komma och hälsa på mig imorn, eller kanske möter upp henne i farsta när jag är där med mami och tar en fika eller nåt. Bara jag får träffa henne!

Så imorn har jag inplanerat:
- Vakna &så
- sen troligtvist åka till farsta med mamma och köpa hårfärg
- väl i farsta, kanske träffa min Alice!
- träffa älskling.. för han&jag har redan sagt att vi måste göra det, så det blir det nog iaf.
- & sen blir det väl en hemmahelg den här med. För jag känner att jag verkligen vill vara frisk
- plugga sönder, fast det blir det nog på söndag. har massa plugg att göra.. suck!

Näj nu ska jag faktiskt kolla på SATC en stund, sen blir det nanna. hörs imorn..

Buenas noches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0