Nu då..

Nu ska jag försöka skriva vad som hände igår och så..


Jag är ju mörkblond nu för tiden, eller det ser brunt ut men det är det inte! Mami och jag åkte och köpte hårfärg i torsdags strax efter det senaste längre inlägget. Jag är jättenöjd, men ska ju typ slinga det eller nåt i veckan så jag är fin tills dopet som är om en vecka. Ja på tal om familjen Backteman så är dom påväg hem just nu, dom sitter på flyget hem till Sverige. Saknar dom massor!

Gårdagen bestod av att jag gick i skolan 09.00-13.40 och sen när jag precis kom hem så förslog jag för mamma att hon kunde göra mina naglar så hon har det gjort. Det gick jättebra, och är jättenöjd. Bild kommer efter pappa har kommit hem med kameran som han tog med sig imorse när han och manda åkte till enköping då manda skulle/håller på att spela USM. Efter naglarna blev klara så smsade jag alice och bestämde att jag skulle åka och möta dom i Farsta C. Hade jättekul med de andra fyra!

Sen kom min älskling hit och sov här, kollade på två SATC-avsnitt å somnade kanske runt tre efter lite prat. Vaknade sen vid typ tio av att jag drömde en ledsen-dröm.. men älski tröstade mig, så gullig som han är! Han åkte hem vid kvart i ett medan jag va hemma och fixade lite å försökte plugga. Lyckades med Svenskan, men inte matten.. Aja mamma får hjälpa mig med det imorn.

Jag och mami åkte till mormor och åt Römmegröt (en speciell Norsk gröt), men då mamma skulle sova lite fick jag skjuts av morfar till Barkaby pendelstation. Jag kom precis i timing och åkte till Sthlms södra. Tog 4an till gullmars och tbanan hem efter det. Väl hemma har jag bara njutit av att vara ledig. Jag är helt slut och känner att huvudet har värkt sen jag satt på pendeltåget. Har kollat lite på Stjänor på is, samtidigt som jag pratade med mamma en lång stund då hon var på väg till jobbet.

Nä men nu ska jag kolla klart på Stjänor På Is och sen ja jag tror det blir en SATC-kväll. Orkar fan inte göra nåt annat, ska ladda upp inför nästa vecka å helg då det är höstlov!

älskar, fast mest till dig

fan det är i sånna här lägen bara du & jag ska ligga här i soffan och kolla på tv, och bara mysa! Även fast jag såg dig senast för nio timmar sen, så vill jag alltid vara med dig. Kan inte få nog..

Kommentarer
Postat av: anomnyym

FAN VA TRÅKIG BLOGG ! :o INGA BILDER ?

2008-10-18 @ 22:08:45
Postat av: dea

det kommer, vänta !!

2008-10-19 @ 12:41:11
URL: http://ddea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0