Saturday

Nöjdast av alla sitter jag här och sjunger. Helgen blev halvt lyckad iaf, eller jag tycker den blev helt great! Fick reda på att jag ska få en guddotter, fick träffa älsk, fika med världens bästaste Klara & Fanny och sen få träffa Ida & co nu ikväll. Även fast jag körde nyktert båda kvällarna, eller jag fick smaka lite vin av Linda igår och idag så snodde jag lite vodka från Idisen. Men jag har klassats som nykter iaf, för jag är ju inte direkt frisk än..

Nu ska lilla dea sova, vi hörs imorn. Då blir det plugg för hela slanten, har egentligen inte så mycket att göra, men har lovat både Ellinor att göra en uppgift, samt Dharana att läsa igenom svenska provet. Så det ska jag göra, och juste.. Jag har matte och göra också, haha har fan lovat Henning att plugga. Ska ta kort på lappen som han så gulligt skrev. Näj men nu ska jag sova. Nattiiiiiiii!!

Kommentarer
Postat av: Emma

"även om jag körde nyktert" - hej jag vill bli fjortisfull.

2008-10-05 @ 01:07:46
Postat av: dea

haha , men gud.. jo men det är precis vad jag vill. eller inte ?

2008-10-05 @ 01:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0