tisdag & onsdag

Efter jag & Alice stack hemifrån Alice igår, så åkte vi raka vägen hem hit. Hämtade lite grejor och sen åkte vi in till stan, mötte vi Thomas, Tilde, Linnea & Sophia vid rådmansgatan/odenplan. vi tjejer minus Tilde åkte till st:eriksplan och träffade Jocke, nån Alice kände. 

Senare drog vi till sturegallerian där Tilde och Thomas satt och värmde sig, vi gick sen över till EH och värmde oss ännu mer med lite chai latte dessutom. vi blev kvar där tills dom stängde, & sen drog jag & Alice hem till Manda & Stella som va hemma. somnade inte förens typ halvtre..

tidigare imorse vaknade jag, hoppade in i duschen medan Alice typ vaknade till. Vi gick ner och åt lite frukost och sen sminkade vi oss och åkte till skärmarbrink och väntade på Thomas. Fick sitta där i typ en kvart och sen hopapde på den tbanan som T kom med, Linnea gick på i skanstull och skulle med oss till Gustaf.

Väl på odenplan så gick jag upp och gav Victor sin present som han förövrigt inte vågade öppna.. Ja, sen mötte jag upp A, T & L och vi gick tillsammans bort till Gustaf's port och ringde honom.  Fick koden och sprang typ upp, Välkomnande av en annorlunda G, men vi körde hårt! Ja ni vet, eller ni som inte vet kan fråga mig...

Efter ha varit hos Gustaf ett tag, gick vi ner till donken sveavägen och satte oss där en liten stund. För att sen gå ut & vädra oss lite för att inte dö av värme, så vi satte oss bakom statsbibloteket och sjöng lite. Tills det blev dax för hemfärd lagom vettiga.

Ja & nu sitter jag här, får inte ha så jättekul ikväll pga att jag ska till njurläkaren imorn på återbesök efter jag låg på sös för typ tre veckor sen.. lite synd men det ordnar sig. Ska antagligen följa med Alice å dom till lindingö eller vafan nu dom skulle, ja men vi hörs nog imorn. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0