kyss min rumpa!

fanfanfan, Nu har jag varit hemma i fan sex dagar. Jag står inte UT! Eller okej, jag var på Ikea med mami igår och sen fick jag skjuts till B, men mamma kom och hämtade mig igen. Så ja.. Jag har knappt varit ute.

Just nu sitter jag och pluggar SKIT-Matematik, ååååååååååååh jag hatar. Men sånt i livet, även fast jag nästan har bestämt vilket gymnasium jag ska gå på till nästa höst. Inriktning blir estetisk, Dans.. oavsett. För jag är trött på datorer. Jag vill kombinera min gymnasieutbilning med en inrikning med Estet, & Dansen lever jag för! Så för mig kanske det blir St: Eriks gymnasium ? Eller kanske Fryshuset ? Kulturama där jag går på kvällskurser vill jag inte gå, nej det är inte min sorts skola.. Men Viktor Rydbergs kanske ? De har Dans också, jaja.. vi får se på gymnasie-mässan vilket av de gymnasium som lyckas vinna mig. Hahaha

Ikväll ska jag ta min pappa&manda i handen och gå till skolan på ett möte med hela klassen + elevernas föräldrar. Ja, vi får väl se hur det går. Uppdatering mer om det ikväll.

nu ska det pluggas mer, har lovat Henning (matteläraren)



Kommentarer
Postat av: sara

man måste ha mvg i nästann allt för VR gymnasium

2008-10-02 @ 16:54:51
URL: http://sarara.blogg.se/
Postat av: dea

ojdå , ja då blir det nog inte VR ..

2008-10-02 @ 17:36:07
URL: http://ddea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0