The weekend

Nu kör vi som Linda ropade ut i hela lägenheten i lördagskväll runt halv elva.

Ja dopet va ju i lördags vid ett-tiden. Vackert så nån tår kom lite då & då.. ´Senare middag/mingel hos L&P samt E&M. Jättegott med lite småplock  & sen sushi på det, mumsigt asså ! Åkte direkt till farsta därifrån, för alla skulle ut på krogen och Pontus skulle ta hand om ungarna. Jag tänkte sova där, men då smsade min lini å frågade om inte jag vill komma till skogås och sova där, klart jag ville det, för hon & jag har inte sätts på hundra år. Mötte upp henne i farsta & då ringer mamma från sitt jobb och ber mig åka hem istället. Hon fick damp å skällde ut mig igårmorse. Men det är över nu, för pappsen kom å hämtade mig i skogås och sedan åkte han &jag hem.

Vaknade .. hmm klockan 13.00 igår och va pigg som fan, gick ner å lagade frukost till mig å mami som hade jobbat natt & också precis hade vaknat. Sen kom pappa hem vid fem med mat å så.

åkte senare en snabbis till högdalen & gick en romantisk liten promenad med basse, pratade och skrattade (fan vad jag hade saknat honom....)

Men åkte sedan hem, bytte om och åkte tillbaka. men påväg dit, på tbanan så kom en ros-försäljare och sålde rosor.. men precis innan han skulle av, gav han mig sjungades en ros & kallade mig för mina lilla sköna. HAHAHA

Ja, väl där så va det full gång. Hanna&Dea kom också dit, och jag å dea satte oss i basses säng och förlät varandra tror jag iaf ? det kändes rätt, för jag har verkligen saknat henne... & det vet du väl stor ?

gick upp så galet tidigt också, 05.30 ringde klockan. men det var bara att gå upp för älsklingens skull. Men vaknade dock upp ett idag igen av att mami kommer in å skäller på mig för att jag inte gått upp...

nåväl, nu ska lill sticka in till stan & köpa presenter till lillasyster, bromark & morbror johan. hörs sen!

lill<3 stor, forever ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

föralltid!

2008-10-27 @ 18:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0