The Week

Så, nu ska jag försöka upptadera lite regelbundare iaf.

Nåja, Sitter just nu och lyssnar på coldplay-låtar på youtube å så mår jag rätt bra. Men längtar efter mina favvosar.. som är på Mallorca just nu, de kommer hem på lördagkväll. Så kanske får träffa dom på söndag ? Hoppas dom är bruna å fina! Annars blir det ju inte kul..

Nä men Den här veckan har jag iaf gått i skolan, haft prov och varit flickvän i över en månad. Ganska lycklig och överglad ibland, även fast jag knappt sover nåt på nätterna. Har somnat runt två varje dag sen natten till i Måndags, inte bra alls. Men det är för mycket att tänka på, då jag har legat på sjukhus, har mycket plugg och måste underhålla min ledsna vänner som går igenom en fas som jag vet att den är jobbig. Jag borde få pris för världens bästa vän, för jag kämpar för allt å alla!

Avfärgade mitt hår i måndags, efter jag å mami va i farsta och köpt en klänning som jag ska ha på Mina's dop som är ungefär om en vecka å två dagar. Då jag också mötte upp min Alice och drog med henne med i bilen och hem till mig. Hon , mami och manda hjälpte till med håret och så. Dom gjorde en bra insatts, även fast jag blev orange/rödhårig. Men det ska fixas idag, tror jag (?) .. hoppas jag iaf.

Tisdagen bestod av att jag gjorde pasta sallad och sen åkte på yoga. Helt underbara 90 minuter med att bara få koncentrera sig på att andas, faktiskt.

Igår, så åkte klassen på teater på kungsholmen.. Så efter det så åkte jag till stureplan och satte mig på EH och bara tog det lugnt tills jag började åka mot AF å Alice, hon beodrade dit mig till då hon slutade. Så jag mötte upp Alice och Jossan precis utanför AF och gick å köpte godis och sen vidare mot deras körgrejs. Såklart så skulle jag prata med Alice, men då ringer Sjukhuset.. Och babblar på hela vägen till dit vi skulle, men det va ganska viktigt. (åh Alice, jag vet att du läser min blogg. Så ville jag lägga på och säga att jag var upptagen, men eftersom de var så gulliga och ringde upp och kollade hur jag mådde å så. Så kunde jag inte lägga på.. Sorry :/). Sen efter jag lämnade dom så åkte jag raka vägen till högdalen och mötte upp älsk, åkte med  honom till skarpnäck och kollade på två avsnitt SATC med honom. Bestämde oss för att äta, så det blev pizza.. Hemma hos farmor x), Men där satt vi och åt å pratade, och hade det mys som bara vi kan ha. Han godkände Alice (förklarar sen älskling!) & jag gjorde detsamma med SECRET.

Och idag gick vi bara halvdag, då vi egentligen skulle haft lite uppgifter hem. Men Dharana glömde att vi inte skulle ha lektioner så vi slapp att jobba hemma.

Så nu ska jag prata med mamma om mitt hår.. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0