ändrade planer

haha , direkt efter gympan hoppade jag in i duschen här hemma och bytte om. kollade facebook och pa en snabbis. tills jag kom på att jag måste in till stan och fixa sminkborttagningsmedel från apoteket och sen köpa hårfärg (6). men när jag såklart kom in till stan, så va den efter sex. så de apoteket jag skulle till hade stängt. och jag orkade inte åka enda till mariatorget, för jag bestämde mig för att åka och möta basse i högdalen. lite ändrade planer än vad som står i inlägget innan. men plugga det ska jag göra senare, efter hårfärgningen.

men jag mötte upp Mr. SEG i högdalen och beslutade oss för att åka hem hit. sån tur hade vi att bussen kom precis och vi hann möta manda och stella i trappen. hälsade lite snabbt på pappa innan vi gick upp till rummet. hade det mys och pratade lite granna. sen gick vi till horisontvägen och väntade på hans buss. sen gick jag.. ensam hem. känns ju lite tom utan nån att prata med eller hålla hand med :$

jaja, nu ska jag ner och äta & färga håret! ska helst ha börjat innan mami kommer, och det är snart !!
hörs sen , kyss på rumpan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0