dödligt vapen

nu sitter jag här och fryser som en idiot. femman står på och filmen Dödligt Vapen rullar förfullt, det var länge sen jag såg nån film jag inte har sätt. senaste filmen va satc med b. på tal om B, kom jag hem nyss från att först ha slutat vid tolv imorse, stack då hem och skrev inlägget under och sen åkte jag in till söder för att kolla på höstjackor, hittade världens finaste på bikbok. men sen åker jag vidare till AF och håller alice sällskap på hennes syslöjdslektion. sen åkte vi till slussen och gick ner till medis och vidare ner till södersol. solade och fick en härlig upplevelse, hahahha alice.. x) nä men sen åkte vi till farsta och kollade där en snabbis innan min buss gick till högdalen. där jag mötte min lilla sjukling, sen gick vi hem till honom och umgicks. inga pussar men jaja (a) stal några iaf, för jag kan ju inte vara där utan att få pussa på honom! jaja nu ligger jag här, utan honom. och kollar på SATC, mitt liv.

imorn går vi 09.00 - 13.40 & ska nog direkt förbi sjuklingen för jag kommer inte få träffa honom något i helgen när cas & co kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0