förra inlägget

Förra inglägget stämmer INTE! Dom är tillsammans igen. Manda ångrade sig igår kväll vid tio tiden och kom hem vid fem i elva och grät av lycka. Så nu är det Manda <3 Fredde igen, vilken tur!

Nä , men efter det förra inlägget så lagade jag mat med mami och sen smsade Ida och ville att jag skulle komma till Folkets hus i Bagarmossen. Så jag åkte dit, satt och kollade med Ida & nån jag inte kommer på namnet just nu :$. Och kom hem vid halv elva.. Åt lite mat sen somnade jag nästan direkt.

Idag har jag skola 09.00 - 16.00 & som avslutande lektion har vi gympa i två timmar. Sen efter det vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, det blir nog hårdplugg som jag sen fortsätter med på torsdag då vi har studiedag.

Nu ska jag in och trängas med Manda i badrummet, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0