gårdagen + idag

Hej på er! Nu har smärtan släppt och jag små äter på choklad. Sitter och pluggar SO- ideologierna (?) eller hur det stavas, har kommit ganska långt. Nöjd med mig sjäv nu för tiden faktiskt.

Men ska berätta lite om igår. Jag hade skola 09.00- 16.00 , sprang hem och duschade och klädde på mig. gick bort till g-mormor och började äta lite utan manda. Och som en chock så kommer också Linda, Mina och Estrid dit. äter lite och umgås. Jag som åt tidigare fick såklart ha Mina sällskap på golvet framför spegeln (bilder nedan) . Jag smsade B om inte han ville ha sällskap till farsta, för jag skulle troligtvist inte kunna träffa honom annars den här veckan. Han sa att han ville och så tog jag bussen från skarpnäck vid halv sju, mötte upp honom i högdalen och tog 167an till Farsta med honom. Åkte sedan raka vägen hem till farmor där Linda och de var. Myste med Estrid och kollade på karlsson på taket. Senare gick jag hem och la mig nästan direkt. helt slut i kroppen..

och så Idag då. gick till skolan vid nio, hade nån disskution'slektion om stämningen i klassen och sen svenska innan lunch. Gick hem under lunchen och åt lite, va sen tvungen att gå tillbaka till skolan för att ha både svenska och sen sista lektionen engelska då vi hade nationella, hörförståelse (fast då förra årets asså). Sprang hem och tog med mig mamma och åkte till farsta och handlade lite viktiga grejer, såsom hårfärg till medicin till mamma.

& nu ska jag plugga vidare, kissies


    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0