gårdagen + idag

igår så gick jag i skolan 09.00 - 12.00, gick hem och åt och pratade med mami. sen åkte jag till nacka/orminge för att kolla på när manda skulle köra sin första match med tyresö, hon va jätteduktig! sen åkte jag hem med pappa, manda, fredde och john i bilen. mötte senare upp sofie, leo, max och stella, samt lini och karro som kom med tbanan. sen vid halv elva satte jag mig på bussen till farsta och mötte upp basse. och så åkte vi tillsammans hem till honom och kollade på SATC - filmen och sen somnade vi. kom nyss hem från honom. såklart så hade jag precis missat 172a, så jag fick åka till gullmars och sen till skarpnäck. och så lyckas jag glömma mitt paraply på tbanan, ååh att jag alltid ska lyckas.

nu ska jag springa upp i duschen och sen funderar jag på att väcka mami. hon jobbade 22.00 - 07.15 , så jag tror hon fortfarande är lite trött. menmen, hon måste fortfarande upp för vi ska ju till mormor på kräftskiva. kommer hem ikväll och får se om det blir nå fest. jag vet inte om jag kommer kunna orka. men vi hörs sen, efter duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0