God Natt

jag vet inte vad det är med mig, mitt huvud snurar runt och jag vet inte hur det är. fast jag är nog bara skraj, ååh jag hatar det här. du vet när jag berättade om min värld, om att allt skulle vara enkelt och så ? jag vill ha det så! med dig brevid mig..

det kommer alltid bara vara du som förstår det där, längre upp. för kommer hålla det till vårat! jag har säkert förstörd allt genom det där smset jag skickade nyss.. men det var det jag absolut inte ville! så om du läser det här, snälla behåll mig. jag behöver dig.

tårögd, och försökande till att sova. om nån läser det här inatt så smsa gärna nått som får mig på bra humör. fast det enda just nu.. är ju dig.

fanfanfan, vafan håller jag på med egentligen ? ååååååååååååååååååååååååh..

hörs imorn, förhoppningsvis lyckligare. natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0