goodmorning!

hej hopp på er alla läsare. har precis fixat klart Malin's blogg design, den är inte helt klar. men för idag får den se ut så. nu ska jag hoppa in i duschen, klä på mig och sen åka in till stan och försöka byta mina jeans som har gåttit sönder. köpte dom igår lixom..

Ni ska få veta lite om gårdagen, eller sen det senaste inlägget iaf. Jag tog ju bussen som gick 42 här ifrån och kom till farsta vid sex, tog kvart över bussen mot Alice och Tomas. De kom och mötte mig och vi gick hem till Alice. Hade det skitmysigt medan vi väntade på Sophia och Lea.

Strax innan tjejerna kom så gick vi ner och började kocka pasta. Åt pasta och pratade, verkligen jätte trevligt! Vi gick upp och satte på tv och kollade lite på singing bee tills klockan blev så mycket så att de andra skulle följa med mig ner till bussen för jag skulle hem. kramade på alla och hoppade på bussen, min buss som skulle gå från Farsta C gick 5 över elva och jag kom dit vid elva, jag vågade inte riktigt stå där min buss skulle gå ifrån (de var några där som kändes hotfulla) så jag ringde hem och bad mami komma och hämta mig, det tog dom högst fem minuter att komma dit (FAN VAD JAG ÄLSKAR MINA FÖRÄLDRAR!!) och under den tiden så ringde jag upp Ida som fick prata med mig tills mamma och pappa kom och hämtade mig. Mamma busvisslade såklart efter mig så jag sprang bort till bilen och åkte hem med dom.
 
Åt lite natta-mat med Malin, Manda och Sofie när de kom hem och sen gick jag och la mig. Jag vaknade av att pappa väkte mig och jag insåg att B hade ringt fyra gånger precis efter jag hade somnat, ååh haha. Ångrar att jag hade på ljudlös! Ville ju så gärna prata med honom. Men ska ju ändå träffa honom senare idag. Nä men nu ska jag hoppa in i duschen och sen åka in till stan. Kanske ringa Linda och träffa älsklings Kusinerna ? har inte träffat dom sen.. hahaa jag kommer inte på, men så länge sen är det inte.

hörs efter duschen, då ska ni få gårdagens out´fit samt dagens. kissie

Kommentarer
Postat av: malin

tack älskling den vart jätte fin :) <3

2008-09-21 @ 10:15:31
URL: http://malinf.webblogg.se/
Postat av: dea

va bra :)<3

2008-09-21 @ 14:03:55
URL: http://ddea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0