Goodmorning

Godmorgon allihoppa! sitter här i köket med min yoghurt och går igenom min gamla mail, åh haha. det är så jävla mycket skit!

Idag börjas skolan med en ½ timme matte, fortsätter sen med NO och sen blir det lunch. hoppas det blir god mat, för jag kommer inte ha tid i eftermiddag med att äta.. efter lunch har vi iaf NO igen & sen sista lektionen är slöjd. Sen direkt efter det hoppas jag att B ? iaf är påväg hit så vi kan gå hem tillsammans, annars får jag gå tillbaka och hämta honom där (a) även fast det inte gör mig ett skit! men eftersom det ändå är på vägen ?

Nej men nu ska jag njuta av fläder-yoghurten så hörs vi kanske runt lunch ? eller om inte senare. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0