söndag

har precis ätit upp min lilla frukost, kom hem från B vid tjugo över tolv och hemma låg alla och sov, haha!

Gårdagen träffade Dennis, Jack och Emil innan jag hann åka till b. Mötte upp Jack och Emil och deras killkompis Kalle för att sen få stå och vänta på en tjej som hetter Erika, typ Kalles flickvän och sen gick vi bort till Vita bergsparken ? sen vid halv elva började åka mot örby, missade såklart bussen så fick vänta på den i en kvart, och sen få sitta och vänta med b på 165an också. Han laddade hem Wall-e och startade den, och såklart så pussade vi sönder hela filmen (a) .. Sen vaknade vi vid halv tio imorse och bara låg och myste. Tog 12.01 bussen och gick hem och va hemma vid 20 över tolv.

åååh, jag hör hur manda och mamma pratar och jag börjar gråta. uschusch!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi vill inte veta att ni pussas, vi bryr oss inte.

2008-09-22 @ 21:22:18
Postat av: dea

men gud, att du orkar kommentera om de?

2008-09-23 @ 11:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0