I have a dream

Jag måste berätta min dröm. Den är väldigt sorlig, men den kanske får henne att tänka efter ? Jo den börjar med att jag är på väg in till stan, tunnelbanan går inte.. så jag är tvungen att ta bussen från norra sköndal till gullmars för där går dom iaf in till stan. Men, när jag står där och pratar i telefon med Manda så kommer det en blond kort liten tjej, hon har sin dunboll på sig och går raka vägen fram till mig, det ösregnar men vi står under tak.. när jag känner doften så började jag gråta, jag hade saknat den doften.. Och jag visste inte vad jag skulle göra, jag blev helt paff. Hon kollade mig i ögonen och bad om ursäkt och ville inte vara "osams" med mig längre. och när jag vaknade upp, så var mina kinder helt blöta och röda. Jag hade gråtit i verkligheten också..

Jag ville inte tro att det bara va en dröm, för jag vill inte förlora dig. Du vet precis vem du är & jag vet att du läser den här bloggen dagligen, eller då du har tillgång till dator. Jag vill bara säga att jag verkligen saknar oss. Det här är nog slutet på "vårat förhållande" och att det aldrig kommer blir lill<3stor nå mer. Om inte du ändrar dig. Men jag är väldigt skeptiskt till de, så som du svarar mig när jag smsar..

Kommentarer
Postat av: Linda

Guuuuud guman förlåt kan inte vi bara va kommpisar igen. puss puss liinda

2008-09-26 @ 22:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0