lunch

oj hoppsan, jag somnade ifrån filmen och ifrån datorn. vaknade upp sådär vid elva och stängde direkt av datorn och smsade till b att jag behövde sova. och därefter kommer jag inte ihåg ett skit. och dessutom så vaknade jag av att manda kom upp och väkte mig vid typ åtta och sen att hon ringde och bad mig gå upp sådär vid fem i halv no. kul! typ tjugo min på sig att göra sig iordning och äta.

men jag kom i tid och då va det en kille runt 25 år som skulle prata om liberalismen och såklart när vi kom in på feminism-frågan så fick jag delta. tack elli..

och nu sitter jag här och har precis ätit upp maten jag lagade till mig och mami.

juste måste säga det här.. att när jag kommer innanför dörren här hemma så hör jag att mamma ropar efter mig, jag går upp och där ligger hon i badet och pratar i telefon med min gudmor. jag berättar vad vi hade haft nu på förmiddagen och dom garvar om det jag berättar.. typiskt mami &nina. det var iaf det x)

nu ska jag bara prata lite med mamma och sen ska jag tillbaka till skolan. slutar 15.00 , ska direkt in till centralen för att fråga efter sl's-hittegods och sen dit och kolla om farmors paraply finns där (glömde det på tunnelbanan förra veckan) och sen direkt till dansen, för att gå ifrån tidigare och åka in till AF för att kolla på Alice och dom. vi hörs senare ikväll. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0