Måndag Morgon

mamma väkte mig och frågade om jag skulle vara hemma. och jag började på ett mmh.. men sen avbröt hon mig och sa att inte jag skulle få gå ut även fast jag skulle bli ännu bättre tills i eftermiddag/kväll. så jag bestämde mig för att gå upp. men när jag väl inser att vi börjar halv jävla tio. jag fick panik en stund tills jag kände lukten av att pappa åt frukost där nere, så då tog magen över och fick bestämma att gå och äta efter det här ljuvliga inlägget.

är ju fortfarande lite sjuk, har ont i hela kroppen och huvet vill inte direkt vara med. så funderar om att be om att inte behöva vara med ute brevid när resten av klassen ska vara ute på idrotten (?) men hallå...`? ofta man är ute nu ? det är ju KALLT!! ?

nu skricker magen efter frukost. antigen så hörs vi innan jag går eller så under dagen, kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0