Måndag

Gick ju som sagt bara till tre idag, fick skippa idrotten för ellinor. & så blev planerna HELT ändrade idag. åkte direkt till hökarängen för att hoppa på en tbana där bromark satt och väntade på mig. han kom direkt från sitt gymnasium och skulle hem. han bad mig väldigt snällt om att följa med så jag skulle få träffa hans underbara lilla hund som de fick hem förra veckan. vi åkte direkt till odenplan och gick hem till honom. satt där till typ kvart över fem. sen drog jag mot högdalen och mr. sjukling. blev en liten promenad  med prat om allt från himmel till jord, jissies alltså! men jag kom nyss hem och väntar på att min kära pappa ska göra klart maten till mig. har ju inte ätit på hela dagen... igen.

menmen, efter maten väntar SO-arbete. önska mig lycka till, jag behöver det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0