måste berätta

Kanske ser lite patetisk ut att jag skriver om det här.. Men jag mår själv inte så bra när jag tänker på de två. Manda & hennes fd pojkvän Fredrik gjorde slut igår, eller snarare Manda. Hon har varit helt hopplös de senaste månaderna. Och det har hänt en massa i hennes liv, från dagen efterpiller till lag byte med handbollen mm. Jag förstår henne precis, har ju varit i samma situation. men bara det att pojke var annorlunda, min pojke bodde 1 timme bort med bil, de tog mig nästa två timmar att åka från dörr till dörr. Under den perioden 26/1 - 27/6, då det var jag & mr. berlin. Så va det mest jag som pendlade dit, fick betala ca 60 kr varje gång. Men jag var ju lycklig, ja ni som vet hur jag var under den tiden, vintern/våren/tidig sommar 08. Under hans och mitt förhållande så blev Manda och Leo tillsammans och gjorde slut cirka en månad senare, eller inte dom.. utan Leo. Men hon var fan inte singel länge tills hon äntligen blev tillsammans med Fredde, 5 april 2008. Den dagen hon troligen blev tsm med mannen i hennes liv, eller det var va jag trodde.

Fredde, jag tror/hoppas att du läser det här. För du är verkligen saknad.. Kommer aldrig glömma varje gång jag har försökt sova när du sovit här, eller när jag har ringt upp Manda och du börjat stöna i telefonen, eller när du och Manda står kramandes i köket eller nåt och pratar med mig. JAG SAKNAR DET!! och har gjort det ett bra tag nu, för det har inte hänt på ett tag. och det kommer troligen inte hända på några år heller, för visst har ni lovat varandra att det ska funka igen ? det var iaf det Manda sa till mig. Du kommer alltid betyda mycket för mig, hoppas du vet det.

/ storasyster Dea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0