ny mobil + SFS's OS

Juste ;o , jag har glömt att berättat om att jag har bytt till mig mammas mobil. Hon hatar den verkligen, men jag älskar den. Lite halv kass och smsa med, men skitsamma!  (bild nedan)

Och sen ska jag berätta om OS . Det gick skitbra faktiskt, fan jag har förbättrat mig rejält sen de förra åren. De grenar som ingick var: kast med liten boll, höjdhopp, längdhopp och 60 meter. Sen körde vi staffet mot hela skolan som avslutning. Tog tbanan hem med s a m s och nu sitter jag här.

Ni ska få lite bilder som är tagna idag och kanske till och med nån film också.

    

1a: Manda igår, efter the end
2a: Jag igår , väntar på pappa
3e: Sif <3 Dea i kön till att få kasta boll
4e: några ungar, samt två från min klass& min klassföreståndare Ellinor
5e: S M S med Leon
6e: S M S igen, fast då iväntan på nån gren x)



och så har jag den telefonen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0