pics

 
   

På första bilden låg Mina och lät, trodde hon först nynnade på björns lilla olle.. Men vafan, hon är 5 månader x)
Andra bilden är på min piercing som ni kanske ser, det är ett cherry som hänger ner, eller som det heter på svenska körsbär.
Tredje bilden är på mig& sif, rasterna är tråkiga så vi står inne i omklädningsrummen och gör grimaser.
Fjärde bilden är på Manda och Sofie som larvar sig på Musiken.. ahaha dom kommer döda mig för den här bilden.
& på femte bilden är på Estrid när vi va och käkade på Anglais.
och sjätte bilden är på Mina igen, fan jag skulle ha tagit en bild utan napp. För då låg hon och asgarvade.

Kommentarer
Postat av: sofie

DEA SERIÖST TA BORT BILDEN, HÄMNDEN ÄR LJV MOHAH :D

2008-09-27 @ 20:16:13
URL: http://sofiemsb.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0