plugg hemma

Nu har jag pluggat järnet. Är klar med en ideologi och har två kvar. En av dom ska jag iaf börja på för jag ska in till odenplan sen och hämta kusinen. Vi ska ha buskul! Dra ner till stureplan och sen vidare till salong Vita där mamma Linda sitter och klipper sig. JUSTE ;o , jag måste färga mitt hår!! Måste påminna Manda (a). Fast det kanske blir ikväll efter dansen som startar idag och kommer fortsätta på torsdagar framöver tolv gånger tror jag. Eller kanske tio, äsch jag vet inte ! Men vi hörs senare, kanske innan jag åker in till stan.

kyss

Kommentarer
Postat av: bööööööö

öööö

2008-09-26 @ 22:45:15
Postat av: hghfghf

jffjfjjg

2008-09-26 @ 22:46:02
Postat av: dea

moget ?

2008-10-18 @ 18:21:48
URL: http://ddea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0