söndag

det känns super att blogga här istället. för den andra ger så jävla dåliga minnen.. har ju raderat allt på den här bloggen som jag hade här tidigare. orkade inte med att ha smal + webblogg. vill vara lite enkel och ha ddea.blogg. se . fast funderar på att göra en ny som heter lilld.blogg.se, det är mer mig just nu iaf! för det jag mest uppskattar just nu är faktiskt lill<3mini, min kära alice är min lilla mini, fan va jag har saknat dig och alla minnen med dig, både från iår och från ap. fantasy. juste, måste skriva det.. ska sola med henne på torsdag, så om jag börjar prata om vad jag ska göra på torsdag, så påminn mig gärna, för jag glömde bort att jag skulle träffa sötnosen i veckan..

igår när jag kom hem, så la jag mig direkt i sängen och somnade till satc. usch, hur kan man somna ifrån den underbara serien :o `? och sen idag följde jag med papsi till orminge och kollade på när manda spelade med tyresö och de vann, och de gick hela vägen till final och vann den också. fast i B-slutspel. menmen, alltid nåt lixom ?

sen åkte jag till björkhagen och träffa min ida och hennes pojkkompisar som skulle repa, så jag va med dom och lyssnade, de var verkligen bra. för att ha spelat ihop två gånger ? najsigt. sen stack jag hem och åt lite mat.

nu ska jag gå ner och prata med pappsen om imorn och sen ska jag borsta tänderna och göra det som skas där nere och sen blire nanna för mig. måste sova in lite timmar. kissies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0