tuesday

bänkad framför legally blond, helt sjuk film. men ett gott skratt förlänger livet.

idag har jag varit i skolan till ungefär halv fyra, då jag sprang hem och bytte om och mötte upp mandis å sof. vi åkte in till skanstull och fixa our business. sen mötte jag upp dea& annie och pratade lite med dom och åkte med dom till gullmars för där satt basse och väntade på mig. sen åkte han & jag tillsammans hem till skarpnäck och umgicks! men han va tvungen att åka lite tidigare för han behövde ta sitt penicillin.. så gick med honom till bussen och hade det mys. sen när jag kom hem blev det mat och idol, skrattade gott med mami&papi och sen började ju legally blond för en timme sen. och här har jag suttit, och samtidigt smsat med b.

men nu ska jag kolla vidare på tjejfilmen x 1000! hörs efter, kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0