fredag

förlåt! Men jag orkade verkligen inte blogga varken igår eller imorse. sorry..

men igår, då hämtade jag en jätteglad Estrid. Vi åkte ner till stureplan och kissade en snabbis på Gateau. Sen gick vi upp till humlan och lekte lite, gungade och åt kex&drack saft. Tills Farmor kom med Mina i vagnen och vi skulle ner till Scandic Anglais där Pontus, kusinernas pappa jobbar. Där åt vi middag och sen åkte jag vidare ner till kulturama. Dansade och sen åkte hem. Helt slut igår, usch!

idag har jag haft SO, Engelska, Musik &Matte. Haha & skitungarna har Hemkunskap just nu! hahahahahh.. Med Robert.

Nu ikväll kanske man träffar Jack och hans polare Calle en snabbis, men så kanske jag mini <3 (alice) sova här, skitmysigt!

nu ska mamma färga mitt hår, kissies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0