onsdag

gokväll! nu sitter jag här och ska strax sova, har ju varit igång hela jävla dagen.

Direkt efter skolan så började det med att jag sprang hem och bytte om tusentals gånger. Sen när jag väl hittade det jag skulle ha på mig åkte jag in till centralen och till sl's-hittegods avdelning och frågade efter Farmors paraply. Såklart så va det inte där.. men jag ska köpa nytt till henne! 
jag åkte senare direkt till gullmars, och tog tvärbanan ner. Där jag stöter på Dennis, har fan aldrig blivit så chockad. Men såklart så hälsar han inte (han visste att det var jag, men han vågade inte). Gick jag bort till kulturama där Klara & Moa stod ute och rökte. Vi gick tillsammans in och upp till dansen.
Efter fyrtio min på danslektion var ja tvungen att springa ner till receptionen och boka in mig på en danskurs som börjar nästa tisdag för att sen åka direkt till AF - Alice, Gustav och de där underbara människorna's soare. De var verkligen jätteduktiga!
När jag satt på tbanan hem så kom jag på att jag hade lovat Bromark att åka och möta upp honom efter hans träning, så det gjorde jag. Fast svängde förbi hemköp Skanstull innan för att handla matsäck till Manda och mig tills imorn, då vi har orientering.
Mötte upp Bromark och gav honom den ickefunkade- SATC filmen som hans kära syster hade bränt till mig. Jag vände typ direkt och åkte hem, var väl hemma vid tio kanske ?

Imorgon är det Orientering i Tyresö som gäller, ska fan klara det den här gången. Är grymt taggad! Men vi hörs imorn på morgonen, om det inte blir som tidigare idag. kissies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0